poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Jeszcze więcej zalet

Jak pisałam wcześniej martwy ciąg to idealna propozycja do ćwiczeń zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Wszystko, dlatego, że owe ćwiczenia pozwolą nam zbudować mięśnie górnej i dolnej części pleców. Dodatkowo martwy ciąg ukształtuje także nasze pośladki i mięśnie dwugłowe ud. Chyba, więc nie ma, po co marnować swego czasu, na ćwiczenia, które to przynoszą pośrednie efekty. O wiele lepiej skupić się na czymś, co daje idealne i szybkie rezultaty i nie jest po prostu bezużytecznym ćwiczeniem. Tak przynajmniej twierdzi mój trener, a że jest on w stu procentach profesjonalistą wierzę mu na słowo i zastosuję się do jego wskazówek. Martwy ciąg pozwoli mi przekształcić swoje ciało, nabrać siły, dodać sobie jeszcze więcej energii, a także w pozytywny sposób wpłynąć na kondycję. Jak więc widać martwy ciąg to idealny rodzaj ćwiczeń, które to z całą pewnością są trudne, ale ich efekty idealne pod każdym względem. Oczywiście, aby martwy ciąg przyniósł nam takie właśnie efekty, musimy wykonywać go poprawnie a przede wszystkim regularnie. Z całą pewnością ja mam taki zamiar, a nawet, jeśli będę wyczerpana, braknie mi motywacji, mój trener pomoże znów podjąć na nowo wysiłki i nie poddawać się. 

1 komentarz: