niedziela, 15 marca 2015

Właściwie dobrany

Trening musi być właściwie dobrany. Tak mówi mój trener a ja także uważam identycznie. Czy mój trening spełnia oczekiwania ciała i organizmu? Wydaje mi się, że jak najbardziej. Mój trener doskonale wie, co robi i ułożył dla mnie idealny plan treningowy. Oczywiście jazda na rowerku stacjonarnym, orbitrek pozostają, ale trener wciąż wprowadza nowe ćwiczenia, dzięki czemu nie tylko kształtuje całe moje ciało, ale także nigdy w czasie zajęć nie nudzę się. Ćwiczenia są tak dobrane, że szybko spalam tłuszcz, ale także buduje masę mięśniowa. Na ostatnim treningu trener zaproponował ćwiczenia aerobowe, oczywiście zgodziłam się – przecież to on jest fachowcem w tej dziedzinie i doskonale wie, co robi. Sam w sobie aerobik był naprawdę bardzo przyjemny. Myślę, że stanie się on moją ulubioną formą ćwiczeń. Co więcej aerobik będzie częścią każdego treningu. Tak przez kilka minut. Bardzo się cieszę z takiego obrotu sprawy.  

3 komentarze:

  1. ja dlatego zawsze słucham swojego ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od jakiegoś czasu korci mnie trening personalny.. ale kwestie finansowe odstraszają... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! W liku masz odpowiedź na Twojego posta, może coś Ci pomoże ;)
      http://healthy-plan.blogspot.com/2015/03/byc-czy-nie-byc-trenowanym.html

      Usuń