środa, 4 marca 2015

Warto się zmienić

Monotonia nieco mi doskwiera, dzień, jak co dzień, wiosna coraz bliżej, a ja mam problem ze zbyt duża ilością kilogramów. Warto by kilka zgubić nim nadejdą upały. Co nieco w zimie ćwiczyłam, jednakże niesystematycznie i z niewielkimi efektami. W końcu zupełnie brakło mi motywacji i zaprzestałam swoich wysiłków. Jedna teraz patrząc w lustro i widząc niewielki nadmiar tłuszczyku, znów odzyskałam motywacje. Uznałam, że najlepszym rozwiązaniem będą treningi pod okiem profesjonalnego trenera. Czym prędzej wiec pobiegłam wykupić karnet na siłowni. Mam nadzieję, że szybko i skutecznie osiągnę piękną sylwetkę stosując się do zaleceń trenera i intensywnie ćwicząc. Myślę, że warto, bo wiosna tuż, tuż. 

2 komentarze:

  1. Jasne, że warto! I kupno karnetu to świetna decyzja, jeśli mamy problemy z auto-motywacją. Życzę Ci powodzenia i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń