wtorek, 2 czerwca 2015

Do wyczerpania sił

Chciałam trenować. No właśnie, ale samo powiedzenie, że chcę trenować to w zasadzie nie oznacza nic. Tak naprawdę muszę wiedzieć, jaka jest moja kondycja, co chcę poprzez trening fizyczny osiągnąć i de facto na ile mnie obecnie stać. Przekonałam się, że nie wystarczy trochę pobiegać i sprawa aktywności będzie załatwiona. Jeśli bowiem trenować, to najbardziej profesjonalnie, jak się da. W ten sposób właśnie dotarłam do osób, które preferują morderczy wysiłek, jakim jest trening crossfit. Szczerze mówiąc to sam nie zdawałam sobie sprawy z tego, jak ciężko można trenować i co można dzięki temu uzyskać. Dzisiaj jest trochę inaczej. Moja kondycja jest znacznie lepsza, co też pozytywnie wpływa na całe moje życie. Dzisiaj wiem, co oznacza trenować do upadłego. Ktoś powie, że to nie ma sensu, po co tak mocno trenować, a ja mu na to odpowiem, że to daje prawdziwą satysfakcję, podnosi morale i daje kopa do aktywności każdego dnia. Kto ma, zatem w sobie trochę odwagi, ten niechaj spróbuje, czym jest prawdziwy trening, prawdziwy wysiłek, czym jest, crossfit.

2 komentarze:

  1. Crossfit może odmienić całe Twoje życie ! Jeśli ktoś ma w sobie choć odrobinę prawdziwego wojownika, powinien spróbować takiego treningu.

    TESTY SUPLEMENTÓW ! ZAPRASZAM NA BLOG !
    testerfreaknutrition.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń