wtorek, 24 marca 2015

Hantle na siłowni

I znów kolejna nowość! Dziś są to hantle, które jakoś dotychczas nie budziły mojego uznania. Teraz jednak, po tego typu treningu naprawdę mi się spodobało. Oczywiście, podnoszenie hantli ma ogromną ilość zalet. Przede wszystkim kształtuję swoje ciało, sprawiam, że staje się ono o wiele bardziej sprężyste, a dodatkowo buduję nie tylko swoją masę mięśniową, ale także siłę i wytrzymałość. Hantle są, więc doskonałą formą ćwiczeń i myślę, że powinny być one obecne w każdym treningu siłowo – wytrzymałościowym. Oczywiście na razie nie są to duże obciążenia, zaczynam od 2 kilogramów, lecz trener twierdzi, że przyjdzie pora na prawdziwe ciężary. Dzięki hantlom angażuję do pracy wszystkie mięśnie, mogę, bowiem wykonywać przysiad ze sztangą, wykroki w bok, czy też wykopy nogi w tył. Jak więc łatwo można zauważyć, pracują nie tylko mięśnie rąk, ale nóg, a także całe ciało. Jeszcze nie próbowałam, ale trener ma w zanadrzu pompki z hantlami, a także wyciskanie na ławeczce. Myślę, że szybko moje mięśnie dzięki tym ćwiczeniom staną się pięknie wyrzeźbione, a ja sama już nie będę słabą kobietką. 

1 komentarz:

  1. mięsnie bardzo szybko wzmacniają się, jeśli regularnie ćwiczymy! :P

    OdpowiedzUsuń